tisdag 10 april 2012

Efterlängtad


Jag har följt Christin Ljungqvists blogg ett bra tag, läst om följebrev och refuseringar, möten på bokmässan och sedan det overkligt lyckliga – när hon fick sitt efterlängtade förlagskontrakt. Jag har hängt med när hon har slitit och våndats och tvivlat och därför har jag längtat mycket efter att hennes debut Kaninhjärta ska bli en riktig bok och att jag ska få läsa den.

Och idag låg den, i det här fina paketet, i min brevlåda!

Ja, jag har såklart redan börjat läsa, jag har hunnit ungefär femtio sidor medan barnen såg på barnprogram. Men recensionsdag är inte förrän den 23 april, så till dess är mina läppar förseglade.

2 kommentarer:

  1. Nu blev jag nyfiken, skyndade mig att beställa, man måste ju stödja duktiga debutanter... Beställde också en bok som verkar fantastisk "Haunted house". Jan Pienkowski heter författaren.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra där, rätt tänkt att stödja oss som är nya i branschen!

      Radera